anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A99 i ja cz.18 - Video

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

A99 i ja cz.18 - Video

A99 to aparat. Bardzo dobry aparat. Ale jak sprawdza się w filmowaniu? Czy w ogóle A99 można nazwać kamerą? Jak wygląda filmowanie za pomocą SLT A99 wyjaśnię w osiemnastej części mojego opisu tego modelu.

1.jpg

W momencie pojawienia się pierwszych lustrzanek z możliwością kręcenia filmów byłem bardzo sceptycznie nastawiony. Jestem fotografem i nigdy nie ukrywałem, że video mnie „nie kręci”. Jednak wraz z upływem czasu coraz bardziej przekonywałem się do tego, że przecież nie ma w tym nic złego. Nikt mnie do kręcenia nie zmusza. Więc jeśli postęp idzie w tym kierunku by łączyć pewne urządzenia w jedno, a technologia pozwala wykorzystać lustrzanki do filmowania – to czemu nie. Chciałbym się rozpisać, jaką to przemianę przeszedłem od przeciwnika do zwolennika, ale niczego takiego nie było. Ja nadal nie kręcę i ledwo pamiętam gdzie jest przycisk REC. Wiele świetnych produkcji filmowych, które powstały dzięki lustrzankom to wielkie arcydzieła. Widzę ilu ludzi dostało świetne narzędzie do pracy, do zabawy, do wyrażania siebie. Więc skoro inni świetnie wykorzystują aparat do kręcenia filmów – to znaczy, że konstruktorzy mieli dobre wyczucie potrzeb pewnej grupy użytkowników.

0.jpg