anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

jestem nowym posiadaczem aparatu dsc-hx200v

ROZWIĄZANE
profile.country.pl_PL.title
Daroo32
Początkujący

jestem nowym posiadaczem aparatu dsc-hx200v

niedawno miała miejsce ważna uroczystość więc zakupiłem aparacik za namową sprzedawców i po przeczytaniu opinii na forach / niestety zdjecia raz ostre raz z szumami ,rozmyte ,miałem tryb auomatyczny ,w pomieszczeniu oświetlonym , nawet w domu przy użyciu lampy róznymi trybami ,po powiekszeniu na komputerze widoczne są zakłucenia rozmycia ,może powinienem się pobawić w ustawienia manualne ,lecz jeszcze jestem laikiem .No ale jeśli aparat w trybie automatycznym po nieznacznym powiekszeniu robi słabej jakości zdjęcia ,to czy nie jest wadliwy i czy nie powinienem go oddać ,i kupić inny .Dodam jeszcze ,że na wyświetlaczu lcd też widać rozmycia przy odtważaniu zdjęć i zoomie .

I jeszcze ostatnia kwestia ,gdzie znależć poradnik jak tym aparatem w różnych warunkach robić dobre zdęcia .

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

Witaj.