anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Pytanie

ben------
Początkujący

Pytanie

Mam mały problem posiadam TX7 z którego byłem zadowolony ale padła mi matryca. Naprawa jest nie opłacalna w związku z tym jestem na etapie kupna nowego aparatu i prosił bym o radę co do wyboru aparatu sony NEX5 lub DSC T9 aparaty mają mi służyć wyłącznie do robienia pamiątek z podróży.Jestem amatorem i potrzebuję aparatu dla(mołpy)anie profesjonalisty? z góry dziękuję za poradę. :c37

3 ODPOW. 3
profile.country.pl_PL.title
dragon5440
Nowicjusz

ben napisał(a):

Mam mały problem posiadam TX7 z którego byłem zadowolony ale padła mi matryca. Naprawa jest nie opłacalna w związku z tym jestem na etapie kupna nowego aparatu i prosił bym o radę co do wyboru aparatu sony NEX5 lub DSC T9 aparaty mają mi służyć wyłącznie do robienia pamiątek z podróży.Jestem amatorem i potrzebuję aparatu dla(mołpy)anie profesjonalisty? z góry dziękuję za poradę. :c37


Witam :c37 jak dla mnie Sony Cyber-Shot DSC-T9 w zupełności wystarczy na Twoje potrzeby, w sumie jest bardzo dobrym wyborem :smileythumbsup:
Najważniejsze cechy:

- Podwójna technika eliminująca efekty drżenia
- Stabilizator obrazu Super SteadyShot
- Duża czułość: ISO640
- Rozdzielczość efektywna 6,0 megapikseli
- Ekran ciekłokrystaliczny Clear Photo LCD plus (2,5 cala/ 6,2 cm, hybrydowy, 230 tys. punktów)
- Trzykrotne zbliżenie optyczne, 13-krotne inteligentne zbliżenie (Smart Zoom), 6-krotne precyzyjne zbliżenie cyfrowe (Precision Digital Zoom).
- Pokaz zdjęć z muzyką
- Clear RAW NR (redukcja szumów)
- System zarządzania energią Stamina Battery Life (do 240*** zdjęć)
- Szybka praca (rozruch w ciągu 1,3 sekundy, opóźnienie migawki 0,25 sekundy, opóźnienie zwalniania migawki 0,01 sekundy)
- Zdjęcia makro z 1 cm (w trybie Magnifying Glass — Lupa)
- Małe gabaryty aparatu, obudowa z aluminium wysokiej jakości