anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Hx-1 kilka pytań

maxikaz-----
Początkujący

Sony Hx-1 kilka pytań

Witam wszystkich :)

jestem tu nowy wiec się przywitam:)

Ok kilku miesięcy jestem posiadaczem sony hx-1 jestem początkującym fotoamatorem i mam kilka pytań dotyczących super aparatu jakim jest Sony HX-1:
1. Czy udało się już komuś wykombinować jakiś sposób na zamontowanie filtrów, znalazłem na necie jak gość wymyślił sposób ale za bardzo go nie kumam tu jest link:
http://www.youtube.com/watch?v=6WaGxkL5 ... re=related

2. Kolejny link http://www.youtube.com/watch?v=0wKkQWhB ... re=related gość ręcznie ustawia ostrość i podczas ustawiania na wyświetlaczu pojawia się powiększenie obrazu co umożliwia dokładne ustawienie ostrości i właśnie pytanko się rodzi jak to zrobić??
byłbym wdzięczny za pomoc

a tak pozatym to może ktoś zna jakieś ciekawe tricki dotyczące tego aparatu???

5 ODPOW. 5
oldguest
Początkujący

1. to jakiś nie oryginalny adapter
2. to działa tak jak pokazane na filmie, wybieramy np. tryb P następnie przyciskiem focus wybieramy ręczną ostrość i przy kręceniu pokrętłem obraz jest powiększony (aby precyzyjniej ustawić ostrość).

maxikaz-----
Początkujący

dzięki za odpowiedź.
no z tym adapterem to wiem ze nie oryginalny ale gdzieś znalazłem na jakimś forum opis jak zrobić samemu taki adapter i myślałem, że ktoś wie jak to zrobić.
a z tym powiększeniem to już znalazłem, sam nie wiem jak to mogło się stać tyle razy przeglądałem ustawienia aparatu i nie widziałem tej opcji ale już wiem jak to włączyć.
pozdrowienia od początkującego fana sony hx-1

moby76
Poszukiwacz

Witam Wszystkich!

Proszę o namiary na e-sklep w którym można zakupić adapter pokazany
na filmie w pierwszym poście.
Z góry dziękuję!!!

moby76
Poszukiwacz

Czy ktoś mi w końcu pomoże... ???

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert