Deel jouw ervaring!
Hoi allen, sinds een aantal maanden heb ik het volgende probleem met mijn VAIO VGN-NR38M: Telkens als ik de computer opstart, is de draadloze verbinding verbroken, ook al staat de wifi-schakelaar gewoon aan. Ik kan het probleem oplossen door iedere keer via VAIO Smart Network de WLAN uit en vervolgens weer aan te zetten, maar ik begin het toch een beetje irritant te vinden om dit iedere keer opnieuw te moeten doen. Heeft iemand een oplossing om dit probleem voor eens en voor altijd de wereld uit te helpen? Dank!
Ik heb hetzelfde probleem! Als ik de Vaio opstart brandt het lampje eventjes, zodra ik het internet op wil gaat het weer uit en is verbinding niet mogelijk. En het lukt me ook niet met Vaio Smart Network! Ik krijg steeds boodschap dat ''verbindingsmogelijkheid voor draadloze netwerken is uitgeschakeld' . Ook ik hoor graag van iemand wat hieraan te doen valt. DANK!! Desiree
Hier ook het zelfde probleem.
Bij mij op mijn Vaio VPCF13E/H die nog geen kwartaal oud is.
enige dat bij bij helpt is ff de schakelaar op de voorkant op "uit" en vervolgens na een 30 seconden weer op "aan" zetten....
Ik krijg dan een meldingsscherm te zien waarop ik de Wifi weer aan kan zetten en dan klik ik op verbinden...
en dan is de verbinding weer hersteld....
alleen is dat natuurlijk niet handig als je dat iedere keer moet doen als je ff achter de laptop weg bent geweest.
Iemand een permanente oplossing?
Wat je kunt proberen is het hele WIFI verhaal te verwijderen van de PC en dan de nieuwe te installeren op de support page van sony. Dit werkt meestal wel.
Ook dat heb ik geprobeerd......maar helaas zonder resultaat!
iemand nog een andere oplossing?
Sony zelf misschien met een update??