annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Navionics navigatie programma (android) werkt niet op Sony tablet S!?!

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
esser076
Bezoeker

Navionics navigatie programma (android) werkt niet op Sony tablet S!?!

Het navionics navigatieprogramma blijkt niet te downloaden op de tabelt S van Sony. Verkeerde tablet gekocht of afwachten tot er een versie komt die de zoveellste variant van android aankan?

Message was edited by: -Tycho-

Titel van thread ingekort ivm leesbaarheid. Tycho - moderator -

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
esser076
Bezoeker

Hallo Tiemen.

Dank je voor je reactie. Ook je voorgangers trouwens. Mij gaat het om het navionicsprogramma voor zeekaarten. Langs de reguliere weg aanschaffen gaat niet om het programma niet draait op de androidversie van de tablet. Misschien na een update van android? Ik hoor graag hoe jij hem succesvol hebt kunnen installeren.

Groeten, P

Naam aangepast om volledige naam (post + username) te vermijden. Het melden van uw volledige naam is tegen de richtlijnen van Sony. Bedankt voor uw begrip. Tycho moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De navigatie Sygic GPS Navigation 11.2.6

werkt naar volle tevredenheid op de Tablet.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
breedBenR
Lid

Mijn advies:
Mailen met de makers, via het email-adress in de Market a.k.a. Google Play, met een heldere Subject-regel.

[ dus een email sturen, en NIET via het message board in de Market proberen contact te leggen]

merijnfredriks
Bezoeker

Probeer anders dit Programma! Voorledig gratis en Offline Navigatie! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mapfactor.navigator&feature=search_result#?t=W251b...

tiementuinstra
Bezoeker

ik kan je melden dat ik er al enige tijd gebruik van maak, al heb ik hem dan via buiten de market om.

esser076
Bezoeker

Hallo Tiemen.

Dank je voor je reactie. Ook je voorgangers trouwens. Mij gaat het om het navionicsprogramma voor zeekaarten. Langs de reguliere weg aanschaffen gaat niet om het programma niet draait op de androidversie van de tablet. Misschien na een update van android? Ik hoor graag hoe jij hem succesvol hebt kunnen installeren.

Groeten, P

Naam aangepast om volledige naam (post + username) te vermijden. Het melden van uw volledige naam is tegen de richtlijnen van Sony. Bedankt voor uw begrip. Tycho moderator