Deel jouw ervaring!
Het is mogelijk om de PS3 controller op de tablet aan te sluiten. maar hoe?
73's
Ik heb niet de beschikking over een dergelijke controller, doch volgens de beschrijving bij de Sony Tablet S zou je dan in elk geval voor de eerste verbinding (pairing) een USB adaper en een mini-kabel nodig hebben. Ik neem aan dat dan verbinding kan worden gemaakt en vervolgens de instellingen worden opgeslagen (?). Wellicht heb je hier iets aan?
Maickel
Thanks, zover was ik al.
Controller via USB aan de tablet aangesloten om te pairing.
Maar hoe voer ik dit uit, kan het nergens terugvinden in de instellingen.
Bluetooth staat ook aan.
Ja zou toch zeggen dat dat zou moeten lukken. Heb je al geprobeerd om de game na de pairing op te starten en te kijken of die het dan doet met de losse controller? Vast wel denk ik, maar wellicht is dat iets?
Helaas moet ik je anders het antwoord schuldig blijven vrees ik.
Kun je nog svp een reactie geven op mijn vraag inzake de beveiliging / virusscanner? (zie forum: jouw antwoord - mijn reactie). Thanks.
Groet,
Maickel
Krijg het nog niet voor elkaar.
De controller wordt ook niet in GTA3 gezien.
73's
Ergens in de handleiding van de tablet moet het staan geloof ik. Ik heb laatst nog de controller verbonden. Kon mooi final fantasy viii spelen met controller. Wil je daarna weer de controller op je ps3 aansluiten moet je weer opnieuw pairen.
- Om ze te pairen, moet de controller aan de tablet zijn aangesloten via mini-USB
- de USB adaptor moet als USB-host kunnen functioneren. Is die adaptor in de vorm van een kabeltje dan moet het een 'OTG-kabeltje' zijn. Is die adaptor in de vorm van een stekkerverloopstukje dan gaat het meestal wel goed.
- Eenmaal gepaired, dan kan de boel verbroken worden.
Het is me nog steeds niet gelukt helaas, zelfs met hulp van XDA en Tweakers.net.
Ik wacht wel even op de upgrade naar Android 4.0 die eerdaags uitkomt.
bedankt voor het meedenken,
73's