Podziel się wrażeniami!
Witam serdecznie. Zastanawiam się nad zakupem alfy. Mój problem polega na tym, iż nie mogę się zdecydować, który model będzie dla mnie lepszy. W grę wchodzi 200 i 350. Ogólnie jestem amatorem jeżeli chodzi o fotografię. To będzie moja pierwsza lustrzanka. Jutro wybieram się do centrum sony. Oczywiście bardzo szybko się uczę. W przeszłości korzystałem jedynie ze zwykłych kompaktów. Pomóżcie bardzo proszę!
Kup a300 jest to model pośredni między a200 a a350. Będziesz miał LV co przydaje się jeśli przesiadasz się z kompakta a do tego matryce z a200.
potwierdzam bierz a300!
350 straaasznie dużo mpix - zbędnych Ci
a za zaoszczędzoną kaskę , kup sobie jakieś akcesoria lub piwo
Dla początkującego fotografa najlepsza jest 900. Świetnie trzyma się w dłoni . Jak już będziesz w tym centrum sony to się targuj, wtedy zostanie ci nie tylko na piwo, akcesoria ale i płyn do spryskiwaczy zimowy!
Jeśli faktycznie masz wybór między a200, a a350 i jeszcze pieniądze nie są przeszkodą, kup sobie a350. 14 mln pixeli się jednak czasem przydaje, lepiej mieć zapas- jest z czego wykadrować. Sam stojąc przed takim wyborem wziąłbym a350, ze względu na świetnie działający LV i 14 mpix matrycę.
Jeśli jednak zupełnie nie rozważałeś a300, a chciałbyś oszczędzić trochę grosza, to podobnie jak kris i Jasio, uważam że a300 to najrozsądniejsza opcja. A jeśli zupełnie nie potrzebne Ci Live View, mogę z czystą przyjemnością polecić a200.
ja terz jestem początkującym fotografem
Dziękuję za wsparcie Więc powiem tak... dokonałem zakupu! Mój przyjaciel stwierdził iż troszeczkę poniosła mnie fantazja
...ale co tam... Właśnie wróciłem do domu i rozpoczyna się moja przygoda z a350.
Gratuluję! Świetny aparat
życzę samych udanych kadrów i cierpliwości w zdobywaniu fotograficznych szlifów
Witam wszystkich w moim pierwszym poście!
A jeżeli jestem pewny, że live view nie jest mi potrzebne, bo po to przechodzę na lustrzankę, żeby korzystać z wizjera, to co wtedy?