Podziel się wrażeniami!
Kilka miesięcy temy kupiłem aparat Sony HX9V. Dopiero teraz zauważyłem że jak poruszę aparatem to wyczuwam że w środku coś się przesuwa i słychać odgłosy.
Po wysunięciu obiektywu jest też wyczuwalny luz poprzeczny.
Pytałem kolegi który również ten aparat posiada i stwierdził, że u niego nic takiego nie występuje.
Czy to jest normalne w tym modelu aparatu?
Witaj,
Trudno przez Internet zdiagnozować czy jest to normalne zachowanie, czy nie.
Każdy zoom lekko się rusza.
To nie jest tak, że obiektyw jest nieruchomy jak skała.
Moim zdaniem, jeśli nie ma żadnego wpływu na zdjęcia czy funkcjonowanie aparatu, nie ma się czym przejmować. A jeśli uważasz, że coś jednak jest źle, możesz skontaktować się z serwisem.
Pozdrawiam,
Aparat DSC-HX9V mam od roku. Niestety "mam" nie wiąże się już z tym, że moge go używać i cieszyć się z robienia nim zdjęć czy filmów .. ale o tym za chwilę. Jestem amatorem i to czy zdjęcie jest wg mnie dobre wiąże się bardziej z tym jakie przynosi mi wspomnienia niż to czy jest np poprawnie skadrowane itp. Generalnie kupując ten model kierowałem się jakością filmów, które potrafi nagrać (1080p/50) niż jakością zdjęć. Oglądanie filmów nagranych tym aparatem z synem w roli gównej, który stawia swoje pierwsze kroki i wypowiada pierwsze słowa to niezapomniane przeżycie. I generalnie dla amatora takiego jak ja w zupełności wystarczał. Aparat, jak każdy sprzęt który posiadam mógłby powiedziec że właściciel dbał o niego przez cały czas. Po każdym użyciu wkładany do etui, chroniony przez słońcem, w zimę nawet nie używany poza domem, nigdy nie upadł, nie był zalany, nawet do głowy by mi nie przyszło aby go rozkręcać. W sumie zrobiłem nim może z pół tys. zdjęć ... więc jakie było moje zdziwienie gdy kilka tygodni temu zauważyłem że aparat ma problemy z wyłączeniem. Po dokładnym przyjrzeniu się zauważyłem, że z miejsca wokół pierścienia obiektywu wysunęło się coś co chyba było uszczelką chroniącą wnętrze aparatu. Jeszcze kilka zdjęć/filmów z