anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony DSC-HX7 Zoom Optyczny

kuku83
Początkujący

Sony DSC-HX7 Zoom Optyczny

Jako nowy użytkownik forum Sony Witam Wszystkich Serdecznie
Niedawno stałem się szczęśliwym nabywcą Sony DSC-HX7 i jako że jest to mój pierwszy aparat jestem dopiero na wstępie poznawania funkcji tego aparatu, i jestem z nich bardzo zadowolony, jak również dziwi mnie fakt że ten aparacik robi takie śliczne foty,bynajmniej dla mnie ponieważ jestem totalnym amatorem a fotografię traktuję również amatorsko. Jestem ciekaw tylko paru rzeczy, czy w porównaniu do modelu DSC-HX9 zoom optyczny dużo traci tzn czy jest bardzo duża różnica w zbliżeniu (na paru forach czytałem że 16 krotny zoom nie sprawuję się za dobrze w tym modelu)???
Z góry dziękuję za pomoc w rozwianiu wątpliwości co do mojego modelu, i czy nie lepiej było dołożyć parę stówek i kupić jednak ten wyższy model?

8 ODPOW. 8
profile.country.pl_PL.title
AndrzejL-----
Początkujący

Witaj! Mam HX9V od niedawna, jeszcze go poznaję i uczę się. Co do zoomu optycznego, to przyznam, że sprawdza się całkiem dobrze. Zarówno przy filmowaniu jak i fotografowaniu. Nie mam teraz zdjęcia, tego samego obiektu, do porównania bez zoomu i z zoomem. Ale w najbliższym czasie coś wstawię. Pozdrawiam :c37

profile.country.pl_PL.title
AndrzejL-----
Początkujący

To jeszcze raz ja :D Okazało się, że nie skasowałem wszystkiego, kopia karty była w laptopie. Zachowały się zdjęcia bez zoomu i z zoomem X16. Zdjęcia są zrobione z ręki. Stabilizator działa całkiem dobrze, jestem amatorem, więc chyba nie mnie oceniać jakość stabilizatora. Staram się zachować spokój, to jednak czasem robię fotkę poruszoną. Oceń sam te zdjęcia i możliwość X16 zoomu.

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Jeśli jesteś zadowolony to pozostaje tylko pogratulować i życzyć udanych kadrów. :thumbsup:

kuku83
Początkujący

Dzięki AndrzejL za pomoc.