anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

bardzo bardzo bardzo amotorsko...

pati.ow
Początkujący

bardzo bardzo bardzo amotorsko...

Witam :)
Jestem zupełną amatorką jeśli chodzi o fotografię, nie mam nawet dobrego sprzętu, jednak lubię fotkować, tym co mam ( a na dzień dzisiejszy mam tylko.... tel. kom. z aparatem ) Wiem, że to żaden sprzęt, i dlatego chciałabym pokazać parę fotek nim zrobionych i proszę o radę, chciałabym sobie kupić jakąś może niedrogą lustrzankę, ale zupełnie się nie znam na tego typu aparatach, więc proszę o poradę, czy mogłabym nim robić jakieś fajne focie, czy mi to w ogóle wychodzi czy dać sobie z tym spokój, proszę o radę jakąkolwiek :) Pozdrawiam serdecznie :)

45 ODPOW. 45
pati.ow
Początkujący

I jeszcze ze 3 focie:
Będę bardzo wdzięczna za rady i wskazówki :)
Pozdrawiam serdecznie :))

profile.country.pl_PL.title
alpol6
Poszukiwacz

ja wiem czy tak amatorsko
1. niemam nic do zastrzeżenia jednak delikatnie bym przyciemnił (osłabil błysk słońca)
2. mam dziwne wrażenie że budynek leci w lewo
3. most ładnie oświetlony (ja poeksperymentowął bym z troszeczke krutszym czasem) mniej by sie zlewały światła
4. tutaj moim zdaniem znacznie lepiej
5. jak dlamnie plaża jest za ciemna (ale swój urok ma)
6. szkoda że w kadrze znalazł sie ten budynek z prawej strony pozatym zdjęcie moim zdaniem najlepsze

(jestem fotoamatorem i to mocnym amatorem jest to moje skromne zdanie)

profile.country.pl_PL.title
Starosta.
Początkujący

chciałabym sobie kupić jakąś może niedrogą lustrzankę, ale zupełnie się nie znam na tego typu aparatach


Jak coś to pytaj ;) Udzielimy Ci odpowiedzi ;)
Polecam ci http://www.sony.pl/hub/dslr
oraz http://www.lustrzanka.sony.pl/indexc.php?quality=low

Jak na zdjęcia z telefonu to nieźle :) Najbardziej podoba mi się zdjęcie mostu jedno jak i drugie :) Bardzo fajne kolory ;)
A jaki to telefon jeśli można wiedzieć :smileyquestion: