Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich.
Nazywam się Rafał Wylegała jestem członkiem małej grupy, w Sony zwanej Foto Team.
"mówcie mi Rafiki"
Czołem!
Przeglądam to forum od dłuższego czasu, ale dopiero teraz zdecydowałem się dołączyć, pomimo, że na KKMie jestem już od pół roku. Późno, ale nareszcie Dzięki KKMowi i ludziom tam obecnym zdobyłem wiele cennego doświadczenia, dlatego staram się jak najbardziej poszerzać horyzonty w tej materii.
witam wszystkich przybyłych
Witam serdecznie!
Wczoraj zarejestrowałem się na forum, a od kilku tygodni posiadam Sony Alfa500 z dwoma obiektywami kitowymi 18-55 i 55-200 (mój pierwszy aparat DSLR).
Jestem całkowitym amatorem, więc na razie pewnie będę głównie czytał .
Pozdrawiam,
nemi
Witaj, nemi, i miłej lektury
nemi napisał(a):
Witam serdecznie!
Wczoraj zarejestrowałem się na forum, a od kilku tygodni posiadam Sony Alfa500 z dwoma obiektywami kitowymi 18-55 i 55-200 (mój pierwszy aparat DSLR).
Jestem całkowitym amatorem, więc na razie pewnie będę głównie czytał .
Pozdrawiam,
nemi
piotruso napisał(a):
Pytaj, wstawiaj zdjęcia, spotykaj się i komentuj
Tu są suuuuper ludzie.
Witaj nemi ponownie.
Jesteś użytkownikiem aparatu Sony alfa, jesteś członkiem Fotoklubu - masz prawo do uczestnictwa we wszystkich imprezach organizowanych dla klubowiczów. Jedynym kryterium jest kolejność zgłoszeń (chyba, że ogłoszeniu napisano inaczej). Jeśli jest odpłatność - to wszystkie szczegóły są zawsze podane w pierwszym poście informacyjnym.
Fajnie, że zrobiłeś zdjęcie o którym marzyłeś (nie jest doskonałe, ale... jest). Ale najlepiej gdybyś otworzył własną galerię i tam wstawiał zdjęcia. Tu nie jest miejsce na komentowanie, tu się witamy. W galerii dowiesz się co o Twoich zdjęciach sądzą inni i co zrobić, by były lepsze. Na plenerach również
A więc zapraszam do komentowania zdjęć i do założenia własnej galerii (pamiętaj - w galerii nie tylko się chwalimy swoimi dokonaniami, ale również uczymy).
Witam Wszystkich. Forumowiczów, oraz Moderatorów .