anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

Sigurda
Poszukiwacz

SONY SUPPORT TEAM

Od kilku tygodni prowadzę bezowocną korespondencję z Działem Wsparcia Sony. Odpowiadał mi wielokrotnie i całkowicie nie na temat pan ******** oraz ******** i pracownicy podpisani ******* oraz ********.
W kupionym przeze mnie komputerze Vaio są preinstalowane programy Photohop Elements 9 i Premiere Elements 9. Od początku z Photohop Elements 9 był problem, gdyż nie zapisywał on preferencji. Programu Premiere Elements 9 dotychczas nie używałam, a ostatnio okazało się, że program w ogóle nie otwiera się - pojawia się tylko ekran startowy i nie można go dalej uruchomić. Dział wsparcia Adobe nie może udzielić mi pomocy (oto fragment uzasadnienia: "Niestety wsparcie techniczne nie jest udzielane dla oprogramowania w wersji OEM (original equipment manufacturer), a taka wersja jest zainstalowana na Pani laptopie Sony. Dla wersji OEM pomocy technicznej udziela producent sprzętu z jakim jest dostarczane takie oprogramowanie. Jesli firma Sony odmówiła pomocy, to proszę szukać informacji na forach użytkownikow laptopa tego producenta. Ponadto programy Photohop Elements 9 i Premiere Elements 9 są wersji jezykowej Universal English, ktora nie jest wspierana w europejskich oddzialach firmy Adobe Systems. Ta wersja byla przeznaczona na rynek polnocnoamerykanski i byla wspierana przed oddzial Adobe w Stanach Zjednoczonych.)
Natomiast Dział Wsparcia Sony radzi mi przeinstalować programy lub cały system. Przeinstalowanie programów nie rozwiązuje problemów, co kilkakrotnie sprawdziłam. Nie chciałabym przeinstalowywać systemu, gdyż spowoduje to utratę wszystkich danych i zainstalowanego oprogramowania, a nie ma żadnej gwarancji, że programy Adobe zaczną wówczas działać prawidłowo, skoro od początku były z nimi problemy. Nie rozumiem: 1. dlaczego w komputerach Sony sprzedawanych w Polsce instaluje się oprogramowanie Adobe, które nie jest przeznaczone na polski rynek 2. dlaczego użytkownik komputera nie moźe otrzymać działających plików instalacyjnych programów, za które zapłacił kupując komputer 3. dlaczego udziela mi się sprzecznych informacji (raz radzi aby przeinstalować programy, a kiedy indziej, żeby przeinstalować cały system) 4. jaką mogę mieć gwarancję, źe po aktualizacji zainstalowanego na nowo systemu programy, które obecnie nie funkcjonują będą działać prawidłowo
5. dlaczego, jeśli nie ma innego sposobu, reinstalacji źle działającego systemu i oprogramowania nie przeprowadza Serwis Sony Jedynie satysfakcjonującym mnie rozwiązaniem byłoby dostarczenie przez Sony plików instalacyjnych niedziałających programów Photohop Elements i Premiere Elements wraz z numerami seryjnymi umożliwiającymi ich aktywację i legalną rejestrację. Niestety Sony odrzuca takie proste rozwiązanie. Czy Dział Wsparcia Sony Polska jest całkowicie bezradny i niekompetentny?


Edytowane: Przykro mi, ale umieszczanie danych personalnych (jak w tym przypadku - imion i nazwisk osób pracujących dla Sony Support) jest sprzeczne z zasadami forum. Pozdrawiam, Karolina_L.
Kto dodał ten temat do Ja też