Podziel się wrażeniami!
Przybiliżę sytuację - parę dni temu (dwa tygodnie) kupiłem nowy TV Sony w pewnym sklepie z wystawy z zastrzeżeniem że jest nowy nieużywany - nówka sztuka no może na godzinkę raz był włączony.
Teraz mam uzasadnione podejrzenia że TV w sklepie pracował i to długi czas non-stop więc dzwonię do Pomocy technicznej Sony - ta radzi wezwać serwisanta , aby odczytał ilość przepracowanych godzin (papier od serwisanta jest mi potrzebny, bo zarzyczył sobie tego sklep jako dowodu przy złożeniu reklamacji), Dzwonię więc do MiK Radom i zgłaszam problem Clouding i przedstawiam w/w problem - że potrzebuję, aby serwisant stwierdził ile godzin ma ów telewizor przepracowane.
I teraz...
Przychodzi serwisant - z lokalnego serwisu Sony i mówi że dostał e-mail (z Mik Radom?? - nie wiem) iż " Nie może mi podać tej informacji !!!!!"
Ja się pytam o co chodzi !!!!!????? To tak jakbym kupował Mercedesa i sprzedawca w salonie powiedział ma pan tu nowego mercedesa , ale przebiegu panu nie powiem !!!
I odrazu pytanie pomocnicze ...
Czy włączenie (przypadkowe) menu serwisowego przez użytkownika dziecko , bez dokonywania zmian w tym menu grozi utratą gwarancji ?