anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

rcjyfx
Poszukiwacz

Pytanie do SONY ? O co chodzi serwisowi ?

Przybiliżę sytuację - parę dni temu (dwa tygodnie) kupiłem nowy TV Sony w pewnym sklepie z wystawy z zastrzeżeniem że jest nowy nieużywany - nówka sztuka no może na godzinkę raz był włączony.

 

Teraz mam uzasadnione podejrzenia że TV w sklepie pracował i to długi czas non-stop więc dzwonię do Pomocy technicznej Sony - ta radzi wezwać serwisanta , aby odczytał ilość przepracowanych godzin (papier od serwisanta jest mi potrzebny, bo zarzyczył sobie tego sklep jako dowodu przy złożeniu reklamacji), Dzwonię więc do MiK Radom i zgłaszam problem Clouding i przedstawiam w/w problem - że potrzebuję, aby serwisant stwierdził ile godzin ma ów telewizor przepracowane.

 

I teraz...

Przychodzi serwisant - z lokalnego serwisu Sony i mówi że dostał e-mail (z Mik Radom?? - nie wiem) iż " Nie może mi podać tej informacji !!!!!"

 

Ja się pytam o co chodzi !!!!!????? To tak jakbym kupował Mercedesa i sprzedawca w salonie powiedział ma pan tu nowego mercedesa , ale przebiegu panu nie powiem !!!

 

I odrazu pytanie pomocnicze ...

 

Czy włączenie (przypadkowe) menu serwisowego przez użytkownika dziecko , bez dokonywania zmian w tym menu grozi utratą gwarancji ?

 

 

Kto dodał ten temat do Ja też