Deel jouw ervaring!
Betreft outgoing server settings: smtp server.
Sony tablet SGTP112NL
Instellingen - account toevoegen - e-mail:
graag wil ik een bestaand kpnmail adres toevoegen maar dat lukt niet, het gaat goed tot aan het tab blad outgoing server settings, hier ingevuld
smtp server: mail.kpnmail.nl
security type: None
Port: 25
Require sign in: gevinkt
Username ingevuld bestaand geaccepteerd kpn account (al jaren)
Password: bestaand geaccepteerd password
En nu wordt weergegeven: "Authentication methods are not supported by server"
Van alles geprobeerd maar niets helpt, iemand een oplossing ??
bvd ARo
Note:
De tablet is geregistreerd van af begin met gmail account (dom, dom) nu wil ik terug naar mijn meest gebruikte adres, in 1e instantie omdat mijn adobe ID aan dit adres is gekoppeld en ik h.w.s. hier mee mijn tablet moet machtigen.
Het te gebruiken e-mail adres is al jaren in gebruik en op diversen apparaten in gebruik, behalve dus op mijn nieuw SONY TABLET! (erg vervelend)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Hans, en breedBenR
Ik ben nu bijna 3 weken in het bezit van het Sony Tablet, de eerste week kon ik helemaal geen e-mail instellen, maar na kontakt met Telfort, kreeg ik de melding dat ik bij uitgaande server na smtp. i.pv. telfort.nl telfortmail.nl moest gebruiken, en poortuitgang 25.Dit lukte dus.
Ik kan nu wel mail ontvangen, maar nog steeds niet versturen.
Ik heb je voorstel om hetzelfde te doen als je bij de instellingen bij kpn voorstelde, maar dit werkt niet bij telfort.
Kun je mij ook voor telfort een optie geven dat het werkt.
Heel erg bedankt.
P.S. Ik heb ook de pad ook al een keer teruggesteld naar de fabriekswaarden, en na de e-mailinstellingen, opnieuw opgestart, maar nog steeds geen uitgaande mail mogelijk.
Groetjes Ad
Het is inmiddels 19 maart en omdat zowel Telfort en Sony geen oplossing hebben kunnen geven, geef ik hierbij alsnog aan hoe je je e-mail account van Telfort in moet stellen.
Gewoon je account van Telfort activeren zoals bij je gewone computer met Pop3 maar met inkomende poort 110 en uitgaande poort 25 maar absoluut GEEN telfortmail.nl , gebruiken want dat is alleen voor telefoons, maar gewoon smtp.telfort.nl als uitgaande server gebruiken.
Groetjes Ad
Message was edited by: ademmer52@ap68
Message was edited by: ademmer52@ap68
How to setup a Telfort email account with the email app
You can configure Email for most accounts in just a few steps.
What type of account is this?
2. Security type: None
Email inbound part is done
Email outgoing set up
All is clear now