annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SGPT113NL 16G 3G

OPGELOST
profile.country.NL.title
JohnZaandam
Ontdekker

SGPT113NL 16G 3G

Tablet gekocht  ..... Geheugen is voor bijna de helft vol met PlayStation spelletjes. Als ik probeer deze te verwijderen krijg de melding dat het systeem files zijn .... en dus niet verwijderbaar. Er MOET toch een manier zijn om deze waardeloze bestanden te verwijderen om de opslag ruimte nuttig te gebruiken?  HOOP IK ...anders lijkt het een apparaat om direct op Markplaats te lozen. HELP!!!!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

van de 16Gb heb je 8.92 storage + 3.94 Gb internal storage voor data plus programmas (+ slot voor externe sdcard2 voor data). De rest is 'systeem'.

510 Mb van de 3.94Gb intern heb ik in gebruik

3.92 Gb van de 8.92 Gb intern heb ik in gebruik.

dit is na twee maanden de tablet gebruiken met apps.

ik heb pinball 374Mb en crash bandicoot 524Mb (niet verwijderbaar via menu) en 1 groter gedownload psp spel en 1 groter gedownload market spel er op.

ik heb geen films er op (zou dat via externe sdcard doen)

ik heb geen muziek bibliotheek er op

ik heb een navigatie app met grote datafile er op

ik heb een stuk of 30 normale apps (200k tot 13 Mb groot), de meest van 'internal' naar 'storage' verplaatst.

je loopt tegen de limiet aan als je veel muziek, veel films, veel spellen altijd mee wil hebben.

je kan dat deels ontwijken met een extra sdcard.

je kan de meegeleverde trailers verwijderen, scheelt iets.

Het zou mooi zijn als je in de toekomst via PS store ook pinball en Crash kon deinstalleren en downloaden. Ik heb het gevoel dat de huidige situatie komt doordat PS store 2 maanden terug nog niet klaar was, maar tablet toch gelanceerd werd, dan maar met alvast twee spelletjes in het systeem er in.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

van de 16Gb heb je 8.92 storage + 3.94 Gb internal storage voor data plus programmas (+ slot voor externe sdcard2 voor data). De rest is 'systeem'.

510 Mb van de 3.94Gb intern heb ik in gebruik

3.92 Gb van de 8.92 Gb intern heb ik in gebruik.

dit is na twee maanden de tablet gebruiken met apps.

ik heb pinball 374Mb en crash bandicoot 524Mb (niet verwijderbaar via menu) en 1 groter gedownload psp spel en 1 groter gedownload market spel er op.

ik heb geen films er op (zou dat via externe sdcard doen)

ik heb geen muziek bibliotheek er op

ik heb een navigatie app met grote datafile er op

ik heb een stuk of 30 normale apps (200k tot 13 Mb groot), de meest van 'internal' naar 'storage' verplaatst.

je loopt tegen de limiet aan als je veel muziek, veel films, veel spellen altijd mee wil hebben.

je kan dat deels ontwijken met een extra sdcard.

je kan de meegeleverde trailers verwijderen, scheelt iets.

Het zou mooi zijn als je in de toekomst via PS store ook pinball en Crash kon deinstalleren en downloaden. Ik heb het gevoel dat de huidige situatie komt doordat PS store 2 maanden terug nog niet klaar was, maar tablet toch gelanceerd werd, dan maar met alvast twee spelletjes in het systeem er in.

profile.country.NL.title
JohnZaandam
Ontdekker

Ik heb inderdaad veel muziek en fotos ..... helaas is de intigratie tussen apparaat en sdkaart ook ver van optimaal. Dit zou opgelostzijn  met de ( niet te hard lachen) lang beloofd update naar Android 4. Helaas is dit update nog in 'Fantasie IJland' fase bij Sony.