anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jaki aparat wybrać?

j.darek
Początkujący

Jaki aparat wybrać?

Witam,
Proszę o poradę przy wyborze aparatu, gdyż jestem w tym temacie amatorem.
Przez kilka ostatnich lat używałem modelu DSC-W120, z którego byłem zadowolony.
Chciałbym kupić nowy o podobnych rozmiarach, prosty w obsłudze, który będzie robił ładne zdjęcia (jeszcze lepsze niż mój poprzednik - W120) bez szczegółowych ustawień za każdym razem. Sam upatrzyłem sobie model DSC-W630 z obiektywem Carl Zeiss.
Proszę o informację, czy to dobry wybór, czy lepiej wybrać inny model w zbliżonej cenie.
Z góry dziękuję za wszelkie porady.
Darek

6 ODPOW. 6
spolDon1fhkbr
Początkujący

Kup sobie DSC-WX5, na pewno będziesz zadowolony.

j.darek
Początkujący

Dzięki za radę. Z opisu wydaje się fajny, podoba mi się też wygodne "kółeczko", którym w prosty sposób można sobie wybrać jedno z automatycznych ustawień (są to jedyne ustawienia, z których tak naprawdę korzystam przy robieniu zdjęć).
Jedyną wątpliwość mam co do obiektywu - słyszałem, że Carl Zeiss jest zdecydowanie lepszy od Sony Lens. Czy mimo, niewątpliwych zalet jakie ma WX5, W630 nie będzie jednak robił ładniejszych zdjęć?
Pozdrawiam - Darek

profile.country.pl_PL.title
bart_m26
Użytkownik

Miałem styczność z Wx5 to świetny, mały poręczny kompakt z rewelacyjną matrycą. Nawet w wyższym iso zdjęcia są akceptowalne (iso800 ) i mówię to jako "lustrzankowiec" :c20 polecam Wx5.. chcesz aby robił lepsze zdjęcia od poprzednika. Ten takie zapewni.

Sony A35, 18-55mm, 50mm/1.8 +pasja i plany
spolDon1fhkbr
Początkujący

j.darek - nie wdając się w szczegóły na pewno WX5 jest lepszy. To czy na obiektywie jest ta czy inna naklejka to wiele nie znaczy. Jak chcesz dowodów poszukaj w sieci sampli z tego i tego aparatu. Popatrz szczególnie na zdjęcia powyżej ISO400.

j.darek
Początkujący