anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

bardzo bardzo bardzo amotorsko...

pati.ow
Początkujący

bardzo bardzo bardzo amotorsko...

Witam :)
Jestem zupełną amatorką jeśli chodzi o fotografię, nie mam nawet dobrego sprzętu, jednak lubię fotkować, tym co mam ( a na dzień dzisiejszy mam tylko.... tel. kom. z aparatem ) Wiem, że to żaden sprzęt, i dlatego chciałabym pokazać parę fotek nim zrobionych i proszę o radę, chciałabym sobie kupić jakąś może niedrogą lustrzankę, ale zupełnie się nie znam na tego typu aparatach, więc proszę o poradę, czy mogłabym nim robić jakieś fajne focie, czy mi to w ogóle wychodzi czy dać sobie z tym spokój, proszę o radę jakąkolwiek :) Pozdrawiam serdecznie :)

45 ODPOW. 45
profile.country.pl_PL.title
Sqarpi
Początkujący

Naprawde zdjecia pierwsza klasa jesli chodzi o tel kom. Mysle, ze duzo ludzi, ktorzy maja lustrzanke i mysla, ze robia dobre zdjecia albo kupili lustrzanke, bo taka panuje moda, robi duzo gorsze zdjecia od Ciebie. Mam nadzieje, ze jak juz bedziesz mial lustro, do Twojego oka dolaczy jakosc z lepszego sprzetu i wtedy to beda zdjecia juz wyzsza klasa. :)

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Sqarpi napisał(a):

Mam nadzieje, ze jak juz bedziesz miala lustro, do Twojego oka dolaczy jakosc z lepszego sprzetu i wtedy to beda zdjecia juz wyzsza klasa. :)


Ja mam nadzieję, że to lustro będzie jak najszybciej :) bo nie oszukujmy się - to jest Galeria w dziale DSLR i przy całej sympatii dla pati.ow, chciałbym, żeby zdjęć z komórek było na forum lustrzanek jak najmniej.

Creatoor
Początkujący

Zawsze można temat przenieść do Luźne rozmowy... Od strony formalnej będzie OK http://www.sarnowo.nazwa.pl/emotki/1/_prosi.gif. A talent będzie się rozwijał na naszych oczach http://www.sarnowo.nazwa.pl/emotki/1/_aparat.gif

profile.country.pl_PL.title
doslav.
Poszukiwacz

Creatoor napisał(a):