anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Początkująca. Body A550, ale jaki obiektyw???

4036-----
Początkujący

Początkująca. Body A550, ale jaki obiektyw???

Mam już na oku SONY DSLR-A550L Cena mnie troche powala, no ale trudno. Chodzi mi bardziej o obiektyw. Chce taki, żeby zdjęcia w ruchu się nie rozmazywały. Na tej stronce, której podałam nie jest napisane dużo o obiektywie, ale pisze: Programy tematyczne: Makro, Portret, Nocne ujęcie, Krajobraz, Zachód słońca, Sport Z tego co się orientuje program SPORT oznacza robienie zdjęć w ruchu. Czy jakbym kupiła całą tą lustrzankę wraz z obiektywem (ta w linku) to mogłaby mnie zadowolić, jeżeli chodzi o robienie zdjęć w ruchu? Jakie inne lustrzanki SONY możecie polecić i obiektywy? Jestem zupełnym laikiem, ale chce wybrać dobrą lustrzankę. Pomożecie? :c20

84 ODPOW. 84
4036-----
Początkujący

Ja mam do Was pytanko. Na fotobasi nie ma napisane czy w tym obiektywie 55-200 jest silniczek, a są dwa obiektywy 55-200. Z silniczkiem i bez. No i pytanie czy to jest obiektyw z silniczkiem? A może się mylę ;)

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

Ja mam do Was pytanko. Na fotobasi nie ma napisane czy w tym obiektywie 55-200 jest silniczek, a są dwa obiektywy 55-200. Z silniczkiem i bez. No i pytanie czy to jest obiektyw z silniczkiem? A może się mylę ;)

uważam, że będzie to wersja II czyli silnikiem SAM
nie mniej jednak nic nie stoi na przeszkodzie byś się skontaktowała ze sklepem i potwierdziła u źródła :c20

Początkujący

No to muszę sprawdzić :) Dzięki :c20
Teraz z ręką na sercu przysięgam, że szukałam i nie znalazłam tej info, o którą za raz zapytam :smileyredface:
Chodzi o to, że nie wiem co oznaczają te literki. Np. SONY DSLR-A500Y lub SONY DSLR-A500L? Czy to jest rodzaj mocowania? Bo nie mam pojęcia :smileyredface:

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat